2008-12-14

Promenad genom Floda

Tog precis en kvällspromenad genom Floda.
En del i allafall.

Det var mycket tittande och trevande framåt.
Sippan är väldigt nogrann med att inte missa någonting nu när hon löper.
Hon hör allt! Märker allting.

Promenaden var fin iallafall.
Mötte en vän på vägen och faktiskt var hon helt underbar att ha och göra med. Hon satt fint vid min sida och hon luktade underbart fint.
De kanske borde ses oftare, hund människa som han är.

Jag behövde inte ens kräva rentutsagt att hon bara skulle sitta passivt breve, utan hon gjorde det.
I annat fall blir Sippan väldigt väldigt glad när hon möter människor och efter ett tag sätter hon sig.

Annars har det inte hänt så mycket.
Skall hitta en bra refelxväst till henne då det börjar bli mörkt tidigt.

Imorgon skall jag ta ledigt från arbetet då mormor kommer på besök.
Hon har haft shäfrar sedan jag var nyfödd så det är skönt att kunna dela sin passion. Det blir en del samtal till henne dock, men det är skönt.
Sådan mormor sådant banbarn typ.

Nej, snart skall jag och Sippen lägga oss och se om det går något bra på teve denna söndag!
Ha en bra kväll!
Pernilla & Mrs Sippi

Inga kommentarer: