2010-10-18

Helgen som varit.

En skön helg.
Sippi och Minna funkar jättebra tillsammans, - jätteskönt för mig och Carro.
Hundmötena blir bättre, känns superskönt! Som jag sagt tidigare, Sippan är verkligen min drömhund, om vi fixade hundmötena hade hon varit ännu mer min drömhund ;)

Lillen går bra han också. Mycket spring i benen och jag skall ut och lägga lite spår åt honom när jag kommer hem från jobbet. Lär behövas! Håll tummarna på att allt är i sitt fulla skick när jag är hemma ;)

Melissa åker till Barca på Torsdag - Måndag. Ensam med två hundar. Okej, kommer nog bli lite trött. Skall skriva upp lite saker att göra för att motivera mig mer i kylan.
Det blir nog jättebra!

Annars är det väl inget mera så, Sippan vänder inte till längre, dvs att höglöpet är slut. Skönt!

Chefen har med sin hund till jobbet idag, 9 veckors valp. Snacka om att valpar kan vara olika, denna är stendöd och lågenergi ;)

Inga kommentarer: