2011-01-02

Beröm!

Precis varit ute i skogen med Gonzo och faktiskt bara gått.
På vägen dit mötte vi en äldre tant som sa: - "Vad duktig han är!"
Jag svarade: - "Timmarna ger resultat! :)"
Hon svarade: -"Verkligen, jag ser dig ute varje dag, duktigt av dig!"

Man blir faktiskt väldigt glad! :)
Till och med min grann - tant ser mig från sitt fönster när vi är ute och tränar i inhägnaden vid dagiset, hon tycker det är bra, kul att se på också.

Och till råga på det hade idag flera hundar snott våran plats vid dagiset ;)
De måste ha sett mig och Carro från Ica parkeringen eftersom den ligger mitt emot. Vi inspirerar!
Dax för kommunen att få tummen ur, vi vill ha en bra inhägnad, inte mycket begärt!

Ps. Halkan ligger kvar, snart dax att gå ut och glida efter Sippi som älskart! d.s

Inga kommentarer: