2011-01-12

Källaren.

Precis rastat hundarna och varit med Sippi i källaren.
Det gick jättebra idag, jag är glad att jag har en hund jag kan lämna utan pip och skrik. Och skäll då.
Sätter henne i ett tomt förråd medan jag och och trampar upp spåret, hämtar henne och släpper henne på sök. Närsom kan lampan slockna och det övergår till mörkersök. Hon blir lycklig när hon hittar saken, idag bjöd hon in till kamp också. Min fina.

Efter Sippi så kom Carro och Minna. Även detta gick bra och Minna blev trött. Skönt för Carro som är "fet", blivande mamma och i åttonde månaden och ha en hund som är trött.

Jag ska snart lägga upp nya bilder, bloggen börjar bli tråkig utan dem, ska även försöka filma mera för att visa er. Håll ut, detta kommer! :)

Förresten.
Skaffat mig en "hundkalender" Piffat upp den med en bild på hundarna också. Allt för motivation och dess användning. I den skriver jag vad hundarna fått göra, hur träningen gått ect. Skall även föra in Sippis löp. Det är nog nära nu, hon fäller som satan, är annorlunda ute, lugnare hemma.
Ganska jobbigt att hon löper så ofta?

More to come - soon

Inga kommentarer: