2011-01-15

Lördag!

Lördag och har faktiskt haft sällskap av mormor idag.
Alltid trevligt då hon åker ganska långt för att ses.

Var ute med Sippi precis och såg till min förfäran att det börjar regna. Ska man förvänta sig isgata imorgon nu då? Jobbigt. Imorse när jag gick ut med dem var det mycket nysnö som kommit under natten. Det hade inte skottats där vi gick så hundarna hoppade likt harar hela vägen.

Vet inte om jag skrivit det men för någon dag sedan åt Gonzo upp en kampleksak anpassad för små hundar. Dvs, den är söt, fem centimeter stor max. Den har ännu inte kommit ut, börjar bli orolig. Han är dock som vanligt, pigg och han gör båda sina behov som han ska? :S

Det försvann en bit av ett koppel för några månader sedan, då spydde han upp det några dagar senare så jag får hoppas på samma sak. Ger det till imorgon sedan får jag höra med Elisabeth om hur jag skall gå till väga.

Jag hoppas ni har en bra kväll!
Hörs imorgon.

2 kommentarer:

Moa - Leos mamma sa...

Ja han har blitt jätte stor och duktig! =) Tiden går sååå fort tyvärr!

ellenojag sa...

Ja det är ett härligt radarpar, Ellen och hårbollen :)