2011-02-16

Jobb, rastade hundar (glada hundar)

Hej!
Jobbat ganska sent idag, skyndade mig hem för att fort komma ut med hundarna. Gav dem varsitt ben som vanligt efter jobbet, (lyckliga hundar).
Måste säga att även om jag sov lite för länge idag hann jag släppa Sippan i det fria, (tackar gud för inkallningen, allt är underbart med den biten nu) Hann även ut med Gonzan lite längre, dvs jag lämnade dem med glatt samvete innan jobbet.

Väl på jobbet gick det underbart, fick även ett skönt samtal från Elisabeth. Hon gör mig glad, - igen. Och lättar på mina tankar! Tänk om alla hade en sådan. :) Sippan skall bli bäst, och hon kommer bli det!

Snart skall hundarna ut igen och få springa lite rundor innan läggdax.
Förresten, berikades idag med bra kalk pulver till Sippi. Magmedel till dem ifall de skulle bli dåliga i magen igen, leksaker, ben och belöningsgodis. (Kaninen fick även tugg och vitaminer) Jag älskar mitt jobb.

Hörs snart, och jag lovar att nya bilder skall komma, bloggen blir så enformig i bara text. Hold on!

Kram.

Inga kommentarer: