2011-02-17

Nobody said it was easy. Im going back to the start.

Hemma!
Har tränat Sippi samtidigt som två andra hundar tränades. Jag hade henne lös och lekte med henne till jag såg att de andra två hundarna också var lösa och under träning. Blev smått nervös men lät henne vara lös. Hon tittade ibland och stelnade till men vände fort och återgick till mig!!! Vilket framsteg!

Ägaren till de två hundarna började gå runt oss med sina hundar under kontroll. Hon såg nog att jag var nervös och började faktiskt prata med mig. OCH, hon tyckte faktiskt att jag var jätteduktig! :D Och min hund med.
Jag hoppas att jag träffar henne snart igen.

Känner mig riktigt grym på hundfronten idag, firar med att städa hela hemmet, laga god middag. Långpromenad med Gonzan, och lite hopp träning med Sippi ikväll när planen är ledig :)

Klappa händerna för mig, jag rockar!

Inga kommentarer: