2011-02-22

Tisdag.

Jag som trodde jag skulle få sovmorgon! Istället väcks jag av samtal från en man som skall laga mitt kylskåp. Bara upp och hoppa och släppa in honom. Hundarna skötte sig bra och det gick snabbt. Nu har vi ett fungerande kylskåp igen, underbart!

Förutom detta har jag och Gonzan gått på promenad, löst. Underbart, älskar hans följsamhet. Vi gick till och med över torget löst, utan att han rusade fram till någon. Backar jag 3 steg, backar han fyra, haha ;)

Med Sippan har jag tränat! Och hon älskar det och mig! Moahaa. Älskar de nya bollarna, de håller fint och fixar hennes tugg. De ser seriöst helt nya ut även om hon använt dem en hel del! Tack får vi säga :)

Imorgon är det jobb igen, underbart!
Skall faktiskt unna mig en tur till staden nu och skaffa nya skor. Visst känns det som vår?!

2 kommentarer:

Lena sa...

Hej Pernilla. Jag undrar lite vad det är för sida till din kennel, kanske är jag dålig på att hitta information. Är intresserad av din hund och har lite frågor till din kennelägare. Skall dessa valpar säljas? Har förstått att hon är avels tik. D skriver fint, är inne och kollar varje dag. Kämpa på med träningen, kramar Lena

Pernilla. sa...

Hej Lena! Sippi och Gonzo kommer från hedeforsens kennel. www.hedeforsen.se
På den sidan finns alla kontaktuppgifter du behöver för att komma i kontakt med kennelägarna :)

Tack, vad glad du gör mig!
Sippi är en fin tik med mycket motor, det är bara jag som skall bli bättre på att styra henne ;)
Hennes valpar vet jag inte riktigt vad de tänkt, men de brukar sälja några i varje kull. Svårt att hitta fodervärdar idag tyvärr. Dock är valparna nog leveransklara vid sommaren och människor har då mer tid. :)

Hör av dig dig! Kram tillbaka,
Pernilla, Sippi och Gonzo