2011-02-01

Vi lever!

Hej!

Har inte skrivit på ett tag! Tiden har varit knapp och det har hänt mycket för mig, desto mindre för hundarna.
De är snälla och fina och tar det mesta med ro. Lugna hemma, dårar ute.

Vädret är inte riktigt på topp heller vilket gör mig motivationslös. Imorgon skall jag dock sätta alarmet tidigt, gå en bra runda med dem bägge och sedan låta dem leka i full rulle innan jag sticker till jobbet.
 Hundarna gillar djuraffärs jobbet, alltid får de något när jag kommer hem och vi testar vilka leksaker som håller ;)


Hade kloklippning igår med en tjej som heter Karin. Jätteduktig verkligen. Problemhunds - tränare. Nya intryck och lärdomar hela tiden. Blev dock också ledsen på jobbet då en tant kom in för att klippa sin hunds klor och berättar att hon inte kan behålla sin lille pomeranian då hon inte har råd. Kände att det blev lite för mycket och var tvungen att gå ut för att ta luft. Tanten var väldigt ledsen och jag kan bara tänka mig saknaden hon skulle få utan sin hund.
Jag skall uppdatera snart igen, håll ut! Hundarna mår bra, det är det viktiga :)

Inga kommentarer: