2011-04-25

Fina killar.

Jag och killarna lever vidare.

Solen är ju här och bränner oss och mina två svarta njuter inte lika mycket som mig.
Gonzo får träna och springa på morgon/kväll. Och promenera lite kort däremellan.
Tigern är med mig överallt och börjar bli riktigt fin. Han är lugnet himself och njuter. Har även ensam tränat honom en del. Kan inte ha en hund som inte kan vara ensam. Tur att Gonzo är bra föredöme.

Tigern har blivit kär i Minna också. HAHA. Superbra nu när Sippan är borta. Han pussar henne fin och leker med henne som en Romeo. Minna gillar honom också. Fina paret <3

Är som sagt väldigt stolt över Gonzo. Han får nu vara äldre för en gångsskull. Han är underbar när jag går ut och går med dem själva. Om Tigern bjuder in till lek så nekar Gonzan och tittar på mig nöjt. Mammas kille. <3 Han bryr sig faktiskt inte om Tigern, inte ens när han äter. Och han låter Tigern låna hans mammas famn ibland. Precis som Sippan växte när Gonzan kom så har Gonzan växt enormt på att ha honom här. Sedan är faktiskt inte Gonzo så mycket för att leka med andra hundar utan nöjer sig med mig. Vilken hund va? ;)

Fått höra att det gått bra för Sippan idag också.
Kan numera säga att valparna är tillsammans med Divahedens Godis. Jättefin hund till bilderna.
Hon sköter sig även och Elisabeth gillar hennes sätt att anpassa sig i hundgården :)
Jag saknar henne så.

Imorgon är jag ledig igen. Planerar på att lägga lite mer tid på Gonzos träning, låta Tigern vara hos mamma i några timmar och ta med något att äta och bege oss ut. Ensamtid med numera stora killen, kan inte bli så mycket bättre.

Kram och Godnatt.


Tigerkillen.

Inga kommentarer: