2011-05-14

Lördag.

Hundarna tuggar vegetabiliska ben och jag är nöjd. De verkar nöjda och jag njuter av min lördag genom att slappa till det ordentligt. Det regnar dock och snart blir det ändå en promenad med Carro och Minna.

Skulle dock behöva dra ur Gonzan lite energi, kanske blir det ett kvällspass med min grabb.
Som det ser ut nu så tränas det en del plattsläggning. Både med störande moment och utan. Har även börjat med apporter. Han är snabb in och jag nästan blundar så han inte ska få mig att trilla i farten när han kommer in. Haha. Dock får jag hålla i honom i kasten ännu, iofs så fixade han det igår med ett litet skrik, men vad gör det, sålänge baken är i backen så.

Annars är det ju mest uppletanden Gonzo får göra och jag säger det igen, han använder aldrig ögonen. Bara nos hela tiden. Fin kille det där.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: