2011-07-02

Valparna 5 dagar. (Foto: Elisabeth)











Innan jag besökte Sippan, dvs igår så fick jag bilder på mailen av Elisabeth på de små miraklen.
Det var verkligen sagolikt att få känna på de små och se min Sippedipp ligga där med dem.
Jag är stolt över henne.

Hittade henne i sin rastgård och han blev så glad att hon kissade på sig. Fick sedan ta med henne ut på en tur efter att jag känt på valparna lite. Hon var glad och lydig hela promenaden. Vände henne tillbaka och såg att hon var riktig duktig på att leta när jag kastade ut ett föremål på ängarna. Ska köra mycket spår när hon är hemma.

Gonzan har fått bra betyg. Som Reino sa, blir han inte polis ska han bli president. Hehe.
Han hade kastat sig upp i höga spiraltrappor utan sällskap, fin hund. Stolt matte.

Det var dock väldigt jobbigt att Gonzan fanns där, att inte få känna på honom. Tårarna kunde inte hållas. rent ut sagt, det är fruktansvärt. Dock filmade sällskapet honom, så jag fick se när jag kom hem.
Min fina prins. Jättetrött och lycklig. Ska lägga upp klippet sedan :)

Kan även berätta att den 22 Augusti påbörjar jag min utbildning, hehe.
Med djur såklart. Så nu blir det några år i skolan, för att få jobba med det bästa jag vet, hundar :)
Så gottfolk, JAG KOM IN :D !!!


Godnatt!

Inga kommentarer: