2011-08-31

Onsdag och pigg Sniff.

Veckan går svinsegt! Är förkyld och hostar och sånt, inte kul. Skolan gick dock bra idag, även om jag och min grupp fick reptiler på schemat, dvs, vi skulle lära oss hantering av dem. Rengöra dem och deras boende. Däribland ingick även Syrsor. Okej, inte direkt mina favoritdjur men det gick, det GICK! (Okej, jag dog några sekunder och det känns som om de kryper på mig än) Hursom, nu ikväll har jag och Emelie varit på Nääs med hundarna. Sippan var lycklig där hon sprang i dimman. Min fina. Hon har börjat ge ifrån sig dofter, typ analsäckar, dock har jag inte känt något idag och hon verkar inte beröras av det själv, kan ju vara tarmar. Kände inte heller någon doft idag när jag närmade mig henne. Blir ändå lite orolig för allt sånt som står på nätet. Allt från livmoder problematik till akuta operationer? Ska nog inte läsa mer. Hon verkar på topp, boobisen börjar bli fasta, haha, och kroppen börjar se riktigt snygg ut. På med lite med kondis, muskler och päls och hon är fit for fight igen. Snyggsniffetjej.


En tankt till våran Emelie som imorgon blir tvungen att ta bort sin prinsessa efter mycket smärtor. <3 Sippi och Tiggis ger en stor kram och pussar. Och jag med <3

1 kommentar:

emelie sa...

Tack <3