2011-10-31

Och jag och Sippan är dödströtta.

Skolan tar verkligen död på en. Har prov på onsdag, inlämning på fredag. En till inlämning nästa vecka, en redovisning och en debatt. Jag vet inte riktigt vart min hjärna är för tillfället. Önskar jag hade någon som pluggat samma sak. Mitt sjukdomsarbete på både Foder och Atopi alleriger saknar endast recept. Dvs - jag får ringa en veterinär imorgon och rådgöra. Även min fördjupning på Demodex saknar exakt recept, någon som vet?

Visst är det kul men det tar på krafterna. Längtar efter praktiken, endast denna veckan och nästa - sedan 3 veckor praktik. Härligt - bäst - bättre.

Dax att fixa te och försöka klura ut allt från fotnoter till recept.
Må väl.

Såhär ser det ut idag.


Förresten, kolla detta:


Detta är Sippans kopia. Hedeforsens Julin. Även hennes dotter. Hon är boende med sin matte Monica i Norge. Det verkar gå bra för dem och Monica är även glad för sin lilla tjej. Vi önskar dem lycka till.
Såklart planerar jag att se deras MH ;) 

Inga kommentarer: