2011-10-18

Sniffe är allt.

 I morse myste vi efter en regnpromenad.
 Igår var jag förbannad på västtrafik efter öändlig försening. Kom hem till denna och glömde varför jag varit arg. 
Morgon mys.


Nu är jag i skolan. Börjar inte förrän ett,.
Hade ett underbart samtal med Elisabeth för en stund sedan. Kanon människa. <3
Ska fixa så att Alicia också kan gå turer med Sippan. Hehe. :) Man vet ju aldrig när det kan behövas liksom.
Kontakten har de iofs redan, men lite till behövs :)

Och eftersom jag nu sitter i skolan slog det mig,
jag hade aldrig varit här utan Sippan. Aldrig.
Hon har väckt mitt intresse kolosalt. Gett mig ett intresse, ett liv. En lycka. En framgång.
Jag kommer lyckas, med henne också. Eftersom jag ska ha henne massa år till ;)
(tack och lov att man har en frisk hund utan anmärkningar)

Sniffes päls har börjat växa ut, skulle ta cirkus en månad till. Tack och lov. haha.
Så har jag en varmare och lurvigare sängvärmare snart. Och inte en som sover under täcket ;)

dax att plugga lite, inlämningar och prov så det står härliga till!
/Pernilla och Sniff the snuff

Inga kommentarer: