2011-10-24

Tränat.

Drog iväg med Emelie idag. Sippan fick mest köra kondis, inte henne emot. Hon har varit igång varje dag nu, tycker hon kan sansa sig lite. Ikväll skall hon få vila ordentligt. Nästa vecka blir ändå fullt ös och helgen med.

Skall tävla med Pynta och övade in moment idag. Känns skönt innan jag ska köra med Sippan.
Åhå, helt lycklig. Det gick fint idag och vi ska öva mera.

Tills på onsdag har jag fullt upp med plugg. Gjorde mitt första test idag på allmänundersökning av hund. På en hund såklart. Med en lärare som noterade i papper, såklart. haha.
Missade en grej, blodcirkulationen. Dock var det något jag kunde, dock stod jag där med en liten hund (Ja, alla vet min småhunds fobi, den börjar bli bra) och lite smått nervös. Är ändå glad över mitt resultat då jag klarade momentet. Yei! :) Vet ni? Det är faktiskt riktigt svårt att lägga en liten hund kan jag tycka. Smaksak säkert.

Godnatt!

Inga kommentarer: