2011-11-22

Duktig träning.

Drog till brukshundsklubben i lerum igår - med sallad och fika. trampade uppletande rutan och detta gick finfint. Sippan fick inte för sig att bli tokig vid byte och nästa utskick. Svinkul tyckte hon - svinkul tyckte jag när hon sov som en gris när vi var hemma.

Idag har hon fått springa av sig på Nääs. Lyckans hund - hon har ett bra liv.

Och för att avsluta
hon är det finaste jag har - och hon lämnar mig inte förrän ålderns höst. min kära gråbjörn.
Ikväll ska du få lattja i källarn, lovar.

3 kommentarer:

Linas sa...

Hej, jag har läst på din sida jättelänge och beundrat valparna och sånt. Såg en ny film nu, vem är denna skönhet? Vilken fin kontakt och hur förig är hon inte då?
Vill gärna få kontakt med dig, förstått att du bor mot göteborg? Bor i Alingsås och ses gärna med hundarna? Kontakta mig gärna.

Pernilla. sa...

Hej Lina!
Kul att du läser min blogg - klart jag kan ses!
Alingsås är inte alls långt från mig, 15 min ungefär.
Vad har du för djur eller hund kanske jag ska säga.

Berätta gärna mer om dig själv, lägg till mig på facebook eller maila; ivarssonpernilla@hotmail.com

hörs!

Pernilla. sa...

Och hunden i filmen är Alfa - min uppfödares hund, hon är lika vacker på insida som utsida.

kolla in henne mera på www.hedeforsen.se
lovar att det finns fler att spana på.