2012-01-25

Skendräktighet.

Okej.

De senaste dagarna har Sippan fått något uppåt i sin energi. Jag trodde det var snön. Icke! Hon leker liksom inte med den? Och eftersom jag hatar att hon äter snö så kastar jag gärna inte snö åt henne. Hon är inte den som rullar eller så.
Dock fick jag liksom för mig att hon ville ut mer än gärna till snön.

Hon har dragit på som en dåre då våran koppel träning faktiskt gett resultat,
började undra hur vi gått ett steg tillbaka?

När jag kommit hem har deras 3 bäddplatser varit uppbäddade - till och med Soffan och sängen.
Och nu satt jag här och räknade, 62 dygn har gått sedan Sippans löp började, därav hennes skendräktighet.
Hon luktar lite konstigt också.

Så nu blir det att aktivera henne som en tok eftersom hennes hjärna behöver tänka på annat.

(Okej, hon har inte visat annat beteende än att hon bäddar och luktar lite skumt på kvällarna och är energirik ute)


Inga kommentarer: