2012-02-27

Super mysigt!

Ikväll har vi laddat med lite extra mys här hemma. Vi är uppe lite senare och Sippans kvällskiss blev längre än vanligt. Revir - Kissare Sippan hann till och med kissa två gånger, inte lätt att vara Centrum hund.

Imorgon åker som sagt min Sippe - Sniffe till kenneln och är där i en vecka. Känns aldrig kul att vara utan henne. Under hennes snart fyra år har jag tillbringat en helg från henne och perioden under valpningen och parningen, vem vill vara utan sin hund liksom? (Jovisst är hon ensam några timmar varjedag också)

Jag vet att hon får det bästa möjliga på kenneln när jag inte kan, och jag vet även att jag får hem en hund som är hes och sover i 48 timmar, haha. Även en hund som är glad som tusan att få ligga i sin säng.

Nu åter till myset. <3

1 kommentar:

Jennifer sa...

Vad ska Sippan göra på kenneln? :)