2012-04-08

Fina duktiga Sippan.

Varit ute och tränat med Sippan. Och till råga på det gick det hur fint som helst. Inget träng, alla svängar och klockan funkade finfint. Platsläggandet också. Fila lite på läggandet dock då jag vill att det skall vara snyggt men annars är hon kanon. Jätteduktig tjej idag. Vet inte om det är vädret, motionen innan eller att poletten trillat ner, grym var hon. Min fina! <3

Ett plus är att hon gjorde det lika snyggt med Alicia, så något måste det ju vara eller hur? ;) Äntligen!!

3 kommentarer:

Lynn sa...

Åh vad roligt, finns det något bättre än lyckade träningspass?! Det kan man leva på lääänge! Du skrev att Sippan ofta var dålig i magen när hon var liten. Freja har ju alltid varit lite kass i magen, varje dag i princip, det har aldrig sett helt bra ut en hel dag. Struntade du bara i det eller gjorde du någon allergi test? Hon är ju inte påverkad allmänt av det men det känns ju inte så bra att hon inte är ok i magen. Hur gjorde du så att det blev bra?

Jennifer sa...

SV Ja, det krävs väldigt mycket mer träning för Frigg att bli bra. Och ja, jag blir gråhårig varje gång han jävlas! haha.

Kul att det går framåt för er i träningen! Riktigt härligt att det ger resultat. :)

Nej,jag är inte nervös än, men det kommer väl på dagen D. Jag ska bara tänka på att jag fått ha så fin hund att jobba med, men jag kommer självklart aldrig glömma det dåliga och bra stunder vi haft! Och så kommer det att bli intressant att få gå L-testet, för det är något jag faktiskt vill göra. :)

Jennifer sa...

SV: Tack så mycket! :)

En bra helg kommer jag nog få, för jag ska nog försöka lära collien Dino att gå fot och försöka få honom att kampa med mig. Det blir nog en utmaning! ;D

Hoppas att du får en bra helg du också!