2012-05-24

Sippan levererar

Idag har Sippan skött sig exemplariskt. Utnyttjat min familj som träningsstörande moment då de grillade i bakgrunden medan i tränade. Detta innefattar även en bebis som kan både låta och skratta intressant. Sippan brydde sig varken om barnet eller familjen mer än när de lekte med henne.

Det märks att värmen tar på henne dock. Hon är dock följsam men trött och vill mest lägga sig med nosen i vattenskålen. När skall man hinna träna liksom? Klockan tio på kvällen? Här hemma lägger hon sig vid/under sängen för att komma undan värmen. Inte kul att vara hund nu alltså.

Och till min STORA glädje har Gonzan nu ett nytt hem med någon som tycker om honom mycket. De kommer ha jättekul tillsammans och säkert känna samma glädje som vi gjort. Jag saknar min svarta lurv bakom nacken i sängen, men jag vet att jag en dag finner mig en ny hedeforsare med precis samma egenskaper som Gonzo. :) (Världens finaste by the way)

Nu skall vi sova, får sätta klockan på tidig morgon för att Sippan skall få aktiveras innan hettan!

Må fint!

Inga kommentarer: