2009-02-26

09-02-26

Min underbara Sippe - Dippe
La nästan precis på i telefon med Elisabeth. Skönt samtal - skön människa.
Jag fick sådan lust att skriva här och berätta att allt går bra :)
Sippan har faktiskt lugnat sig väldigt mycket och börjar numera bli en stor vovve. Okej, det är mycket krut i henne men hon fungerar väldigt bra och sällskapligt.
Igår skaffade vi oss lite nya hundprylar, ja.. jag skämmer bort henne.
Men jag gillar det. Det är inte så att hon får nya klänningar och skor direkt.
Jag gillar att köpa ett nytt halsband med en fin färg (röd)
Och hon bryr sig inte ett skvatt om det utan sniffar på annat.
Ja
Nu ligegr hon bakom och vi skall snart ta en promenad i slasket,
blir det vår någongång eller?
Kram

1 kommentar:

PitbullQueen sa...

Tack för din kommentar!
Är det vid hundmöten du har problem?
Berätta lite mer vad problemet är, när det uppkom och vilka regler ni har hemma.
Hur gammal är hon förresten?
Grymt fin vad hon iallafall, länge sen jag såg en fin schäfer!
Kram