2009-02-19

Snö & Sippan = Glad Pernilla

Hej.Egentligen är jag väldigt trött på snö, jag vill ha grönt gräs och varmare sjö vatten.Men idag sprang jag och Sippan omkring i skogen ändå nr det föll snöflingor stora som bollar.

Det var himla kul och hon var så himla glad!
När vi kom hem vart hon jättetrött och la sig på mattan.Jag behöver köpa en ny hundsäng. En sån svart med tjocka kanter,nu när hon växt till sin nästan fulla storlek så kan jag köpa den perfekta storleken. Och behöver jag lämna henne ifrån mig, får hon med sig sin säng, - såklart!

Men som sagt,idag i skogen i snön gjorde hon mig så lycklig så jag nästan började gråta. <3
Har, töntig som jag är kollat på Beverlyhills Chiuaua eller hur rasen stavas. Schäfern får mitt hjärta att smälta, det är film, jag vet... men hundar gör mig så rörd!
<3 Kramar och KärlekPernilla och Sippedippe

Inga kommentarer: