2010-04-24

Sippi - porträtt - April




Min skönhet! :)

Nu har vi varit i parken och haft träningsmoment som:
* Inkallning
* Fot - träning
* Kondition
* Lek såklart
* Kampa
* Och lite att ignorera bollen.

Sedan kopplade jag av allt på hela hunden, inklusive halsband.
Dels för att jag själv behöver stressa av vid att släppa henne lös,
okej, jag kanske är en idiot som släpper henne så,
men jag måste försöka lita på henne.

och hon gick vid mig, väntade ivrigt på nästa "uppdrag" medan jag försökte tänka på allt annat än att hon var helt halsbandslös.

Nu är hon trött,
och nu ska jag faktiskt få grilla ikväll!
Må väl!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fin hon är och va kul att det går bra med träningen.

Har du några tankar på tävlingen med henne sen eller tränar ni bara för skojs skull?

Fortsatt trevlig helg!