2010-04-24

Vår, vår, vår!

Det är lördag och jag och sippan ska snart gå ut och träna i solen.
Veckan har gått fantastiskt, nästan en självklarhet.

Pratat med Elisabeth och fått klarhet återigen,
tack <3

Har faktiskt beställt ett nytt halsband till Sippi nu.
Hon har ju ett med sitt namn på som tyvärr är för stort, väldigt mycket för stort, kan ha det som prydnad, men funderar på att låta sy om det.

Men denna gången har vi beställt från www.ecodog.nu
Jag är väl inte så mycket eco trendig av mig, men någon gång ska man göra det på bästa sätt, varför inte pryda hunden i ett?

Hittade en skön färg jag tycker passar,
när det kommer bjuder jag på en bild på min skönhet.



Såhär ser det dock ut på annonsen. Kolla in sidan förresten, de har faktiskt rätt bra utbud.

/Pernilla
& Sippi såklart.

Inga kommentarer: