2010-06-16

Design fix.

Hej.
Blogspot har skapat nya mallar till bloggdesign. Kan sitta här och pilla hur länge som helst men håller mig lite faktiskt ;)

Idag blir nog ett kort inlägg för jag har bara två saker att säga.
IDAG! Idag idag idag, så funkade läggandet av Sippi på flera mils avstånd (kändes det som) Jag blev överlycklig och var tvungen att göra det om och om igen!
(Sippan gillar inte att lägga sig :p)
Men nu jävlar sitter det. Ni tycker säkert att det är en enkel sak,
men när jag pekade neråt idag och kommenderade LIGG så såg jag hur hon fint, smidigt och tålmodigt la sig och väntade på att bli inkallad! På långt avstånd, lös, det får inte glömmas! Alltså kommer platsliggningen sitta fint snart.

Annars, inkallningen börjar sitta gjutet. Har ju lite trassel med det där med att sätta på kopplet efter att hon fått vara lös. Hon kommer gärna men inte om jag har kopplet i hand, redo för att sättas på. Får ropa in henne, sedan ta fram koppel.
Låter enkelt nu när jag skriver det.

Nu är det kväll igen och imorgon väntar säkert en dag med likafint väder.
Det blir säkert en simtur för de båda!

/Vi och Hundarna.




Bjuder på en äldre bild på mina älsklingar nu när bloggen blivit så snygg.
Det ska komma nya bilder snarast måste bara ladda kameran och rensa på bildutrymmet!

Inga kommentarer: