2010-06-15

Sippan.








Bjuder på denna, den är dock gammal men det är ändå min bus - gose. :)
Jag förstår nog inte själv hur mycket jag älskar henne. Helt sjukt, min fina.

Lägger även till bilder från ett träningstillfälle med Elisabeth. (Underbara Elisabeth)

Och lite andra bilder på min charmis.
Jag fattar inte hur fort hon växt (!!) GALET.
Inte alls länge sedan hon var så liten som på bilden... Lillen.
(Dock är det inget jag längtar tillbaka till, när hon var liten alltså. Sippi var en... JOBBIG valp, haha. Inte alls som denna här hemma.)
Okej, Detta är säkert mycket för att han har en lekkamrat!
Men mycket skiljer dem. Sippi var mer framåt som valp, hon lät inte :p
Jag tror jag upptäckte att hon ens kunde pipa när hon var ca sex månader, haha. Denna piper så man tror han skall börja prata som en människa och har läten för sig. Mycket gulligt, ibland tror man det är en alien i lägenheten.
Annars är han väldigt snäll och... ivrig!

Sippi flyter på,
hade ett hundmöte idag som inte gick så bra, det var bara att be henne sätta sig, kräva kontakt, leka lite sen blev det bättre vid nästa hund runt hörnet. Ibland är det faktiskt inte kul att bo centralt :p

Inkallningen igår på gräsmattan där vi brukar träna satt som ett SMÄCK! Jag var hur lycklig som helst. kanske var det för de sjukt galna fiskmåsarna jag såg som precis skulle gå till attack, hon kanske hörde det på rösten, men nåväl. Hon kom som ett skott till min sida! Nöjd!

Träningen har faktiskt varit seg den senaste veckan men det börjar vända!
Det är fullt upp med dem båda och det blir mest träning i hemmet, men det kommer det kommer! Jag har viljan och hon har... allt.

Det blev ett hoppigt inlägg som vanligt, skall börja uppdatera oftare!
Må väl och godnatt!

Inga kommentarer: