2010-08-27

Återvändo?


(Bjuder på en bild som inledning, dock gamla bilder)

Ett tag sedan jag skrev och en del har ju såklart skett.
Sippan är inne i någon trots period, träningspasset idag gick dock väldigt bra! Bättre än på länge, ser redan fram emot imorgon! Idag var det ingen trots på inkallningen och hon hade ett bra fokus hela tiden. Övade med störselmoment som favoritleksakerna, kamptrasan och bollen men självklart kom hon till mig ändå! Lättnad!

Gjorde även läggande under språng, snyggt gjort där med! Kan fixas till så det blir lite snabbare men nu fattar hon grejen.

Hon drar mig upp till träningsplatsen och orkar knappt gå hem efteråt, folk som tittar ut genom fönster måste ju tro att min hund är galen som växlar så på en timme ;)

Med lillen går det bättre, han fick avmaskas idag!
Inkallningen sitter bra men nu blir det till att öva utan leksak (synlig).
Han har en bra nos också och detta får vi utnyttja! (Det krävs mycket för att få honom trött!)

Även planerat in att åka till Elisabeth nästa vecka, delvis för att jag behöver visa upp Sippan och vår träning men även för lillen då.

Känns skönt att det är påväg tillbaka med Sippi nu, kanske är det bara jag som varit trött, som behövt finna fokus igen. Skönt att hösten är här, svalare och bättre för träning och dessutom så känner jag mig pånyttfödd i denna underbara årstid!

Ett hoppigt inlägg,
det är faktiskt natt!

Uppdatering och kanske till och med filmklipp kommer snart, har ju ny mobil och allt!
Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: