2010-08-17

En tanke..



Inatt dök du upp i min dröm.
Vi var hos Vetrinären för att klippa dina klor, och jag satt tydligen och väntade på att du skulle komma ut igen. Helt plötsligt var du där, lika glad som alltid. Rusande mot mig, jag berömde dig och du gjorde allt för att få bli klappad!
Kanske var en en hälsning från dig, att du har det bra.
Jag saknar dig, nästan så att jag knappt kan tänka på dig för att det gör så ont.
Ibland vill jag bara känna ditt mysiga sällskap, min älskade Simon.
Tack för att jag fick uppleva dig, världens finaste hund.

-
För er som inte vet så tog jag i September bort Simon pga Öronproblem som aldrig blev bra, han led av detta och även ledstelhet som gjorde att han hade svårt att röra på sig vissa gånger. Vi valde att ta bort honom mycket för att medecinen han skulle ta, 3 gånger om dagen skapade ett krig. Tillslut ville han inte ens gå ut och gå med en bara för att han trodde att ny medicin skulle intas.

Inatt hade han det bra i alla fall.
Du kommer föralltid glimma för mig!

Inga kommentarer: