2010-10-03

Med en löpande Sippi.

Sippi har påbörjat sitt löp och är nu inne på ca 7:e dagen. Lillen har redan försökt sig på att jucka på henne därav har vi delat av dem. Man är lite på spänn när man inte är hemma och vågar inte riktigt vara borta allt för länge. Lite problem nu när vi båda jobbar samtidigt. Tur att familjen är nära och att jobbet kan flexa lite.

Förutom detta går det relativt bra,
var ute och gick med lillen, minna och Carro häromdagen. promenaden gick bättre än väntat och han skötte sig bra. Efteråt var han tröttare än jag någonsin sett, skönt!
Vi har planerat in en promenad ikväll också, skall bli susen såhär på en söndag.

Nej, nu får jag ta ut Sippi :)
Som jag skrivit tidigare - bilder kommer - har tagit många lyckade och fina bilder som jag skall dela med mig av, har dock inte sladden till kameran här och får hämta den sedan :)

kram och trevlig söndag!

Inga kommentarer: