2010-11-06

Att tända ett ljus.

Kopplade Sippi för att bege oss i mörkret till kyrkogården.
Tända ett ljus för pappa. <3

Promenaden var den mysigaste jag haft med Sippi någonsin sedan jag fick henne. Trots hundmöten varav ett var jobbigt inne på kyrkogården i mörkret. Dock löste jag det smidigt och hon hann bara med ett skall. :) Lät henne sitta med mig bredvid stenen medan jag tände ljuset, tänkte min tanke för att sedan vandra vidare, - hemåt på våran mysiga färd.

Jag tycker om dig så!

(Sippi är ovanligt slö, sover mycket? Gått upp mycket i vikt? Kan detta bero på löpet hon haft? Känns mycket ovanligt. Behöver jag oroa mig?)

2 kommentarer:

Stefan sa...

Det låter som att hon är skendräktig. Inget farligt så länge hon inte producerar massa mjölk och får sprängfyllda juvrar.

Pernilla. sa...

Jag ska kolla upp det. Idag pep hon på promenaden. Hon piper aldrig.
Känt över henne och hon reagerar ej på något, hoppas det inte är något :)