2011-03-20

Dagen på en bondgård

Även idag var jag uppe med tuppen!
Dock var inte hundarna lika trötta som dagen innan så det var bara att dra på sig kläder och låta dem springa lite. Efter det blev det frukost och iväg till Therry. Allt gick underbart. Jag älskar honom. Hyser känslor som jag bara gjort för min första hundkärlek, det är något med labbar. (Therry är som sagt en väldig blandning med inslag av labbe)

Deras mark är dessutom sagolik. Ängar och skogar. Nordsvenskar! Åh, jag är lycklig och leendet lyser! Det finns ingen bättre kärlek än hundkärleken. (Och den sviker aldrig)

Efter detta var det dax att träna lite med Sippan och detta gick även jätte bra. Hon sprang tills hon inte orkade mer och jag tröttade ut hennes hjärna väldigt.

Imorgon är det tidigt igen, måndag igen och jobb.
Skall även hämta världens bästa Elisabeths objektiv så att även hon kan klicka bilder på vackra hundar.
ta en sväng in, www.hedeforsen.se (Världens bästa kennel) Till och med Violett som är matte till Therry visste vem Reino var, hennes man med dessutom. Man blir lite små stolt! :)

Dax att hoppa i säng, hundarna sover redan!
Nattinatt! /Pernilla and the crew.

Inga kommentarer: