2011-04-10

Gonzo i rampljuset.

 På språng.

 Glada killen!

Seriöst foto får vi ju också ta :)

Gonzan och Sippan har tränats en timme vardera. Hur jag orkar? Jag vet intre! Duracell - kaninen i mig är på gång. Gonzan var verkligen hur duktig som helst. Nu övar vi in platsläggnings kommandot och själva läggandet då. Han fixar det lysande. Min mammiga kille. Har även övat på hit - kallning med störningar. Inget vi behöver men något jag tycker är kul. Killarna spelade fotboll och jag såg min chans. Gonzan som älskar bollar kom till mig snabbt som jag vet inte vad och under tiden så tränade vi på i våran takt. Kampen går finfint. Gjorde även en ruta med koner idag, så nu blir det lite sådan övning också.

Sippan sprang också runt, tog dock slut mycket fortare än Gonzan och ville vila sig. Även hon var duktig. Dock är detta Gonzans stund. Och.. Idag har han varit fantastisk!

Inga kommentarer: