2011-04-10

Lydnadstävling Lerums BK





















































I lördags blev morgonen tidig! Upp och kasta sig i duschen för att sedan åka och jobba på LerumsBk´s tävling. Både kyla och solsken nådde oss och det var en kanondag! Dock kom jag hem helt slut och med för få sömntimmar i bagaget. Men vad gör det? Åkte med till slottskogen och tränade hund och promenerade. Sova kan man göra en annan dag ;)

Snart skall Sippan och Gonzan ut och köras lite. Gonzan är sugen, Sippan slöar. Haha. Hon blir sugen hon med. Hon skall till och med få springa med sin Tiger idag. :)

Förresten, våren är här!
Hur underbart är det inte?
Jag har en fin vecka framför mig. Jobb såklart, sedan fotografering åt Lerums BK på torsdag kväll, en syster som kommer från fredag och stannar hela nästa vecka. Röda dagar och vårmarknad med jobbet. Förresten kommer en hundtokig mormor och umgås med mig också. Låter det fint? Det är välbehövligt om inte annat. Förresten, jag och Sippan ska också göra lydnadsklass 1. Hehe.
De ni ;)

Ha det så bra!
(La förresten ut bara 1 fjärdedel av bilderna, men visst är hundarna vackra?)

Inga kommentarer: