2010-04-09

Helg!

Det är vilohelg för Sippen.
Vi har legat i som sjutton det senaste och även de bästa behöver vila.
Dock märks det, hon är pigg till tusen och väldigt på hugget på våra vanliga promenader.

Dock ska ju all inlärning och lek ske på min vilja också, och jag behöver faktiskt vila jag med.
Tycker inte jag det är kul, varför skulle då hon tycka det? :p

Imorgon har vi vilat nog!
Till och med jag blir rastlös!

Har varit en sväng på kenneln.
Blivit ännu mer kär i valparna och fått mysa med dem massor, satte Sippan i en av hundburarna de har ute och skådade henne med stolthet där hon väntade på att få bli hämtad sedan :) jag såg faktist hennes glädje när hon såg mig, när de andra hundarna skällde av glädje för att de säkerligen också ville komma ut och busa och Sippen faktiskt visste att det var henne jag skulle gå fram till, leka med :)

Vi råkade dock ut för ett missöde mitt på motorvägen.
Sippen och Minna började skälla/gnabbas genom gallret, vi blev tvugna att stanna och jag satt resten av resan med en hund i framsätet, sovandes i knät. (Det nästan kändes som om hon var valp igen, min älskling)

nej, nu är jag för trött men det var en snabb uppdate om senaste.
Godnatt/ Pernilla och Sippan.

Inga kommentarer: